Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Baghici, Nicoleta | ro |
dc.contributor.author | Ceh, Oxana | ro |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T06:28:02Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T06:28:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Baghici, Nicoleta. Challenges of Teaching EFL to Part-Time Students in Moldova / Nicoleta Baghici, Oxana Ceh // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, ediţia a 10-a, 8 decembrie 2023. – Bălţi : [S. n.], 2024. – P. 141-146. – ISBN 978-9975-50-323-5. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6547 | |
dc.description.abstract | În ultimii ani, instituţiile de învăţământ superior din Moldova au experimentat o creş-tere semnificativă a numărului de studenţi în diverse programe de studiu în regim redus determinată de motive socio-economice variate şi anumite caracteristici proprii acestor programe. În general, cur-surile cu frecvenţă redusă, definite ca o formă flexibilă, eficientă, deschisă şi democratică de educaţie profesională continuă, îşi propun nu doar furnizarea de cunoştinţe profesionale şi competenţe cores-punzătoare, ci şi sporirea activităţii cognitive, creşterea personală, realizările în învăţare şi indepen-denţa în diverse activităţi academice. Deoarece cunoaşterea unei limbi străine este recunoscută ca o competenţă fundamentală pentru a rezista concurenţei în piaţa contemporană a muncii şi pentru a accesa cele mai inovatoare informaţii disponibile, cursurile de limba engleză I şi II au devenit compo-nente integrale ale tuturor planurilor de studii universitare destinate studenţilor cu normă parţială în programele de licenţă. Cu toate acestea, trebuie menţionat că, în prezent, bazele teoretice şi metodo-logice pentru predarea limbii engleze studenţilor cu normă parţială nu sunt suficient de dezvoltate şi se bazează în mod tradiţional pe strategii şi tehnici pedagogice comune, fără a recunoaşte numeroasele provocări impuse de programele universitare cu normă parţială. Astfel, profesorul de limbă engleză se confruntă permanent cu diverse provocări ale acestor programe, luând în considerare în mod constant diferenţele de percepţie a materialului şi competenţelor de către studenţii adulţi, non-uniformitatea vârstei studenţilor, precum şi particularităţile motivaţiei intrinseci şi angajamentului extrinsec. | ro |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | challenges | en |
dc.subject | teaching EFL | en |
dc.subject | part-time students | en |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | contingent diversity | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | workable solutions | en |
dc.title | Challenges of Teaching EFL to Part-Time Students in Moldova [Articol] | en |
dc.type | Article | en |
The following license files are associated with this item: