Репозиторий Dspace

Dialogul reflexiv – condiţie de implementare a învăţării centrate pe student [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Rusov, Veronica ro
dc.date.accessioned 2024-06-21T07:51:39Z
dc.date.available 2024-06-21T07:51:39Z
dc.date.issued 2024 ro
dc.identifier.citation Rusov, Veronica. Dialogul reflexiv – condiţie de implementare a învăţării centrate pe student / Veronica Rusov // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Materialele Conferinţei Ştiinţifice internaţionale, ediţia a 10-a, 8 decembrie 2023. – Bălţi : [S. n.], 2024. – P. 200-209. – ISBN 978-9975-50-323-5. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6529
dc.description.abstract În articol este accentuat impactul semnificativ al dialogului reflexiv în procesul de dezvoltare personală şi profesională a studenţilor, care constă în oportunitatea de a se cunoaşte mai bine, de a-şi explora propriile gânduri, emoţii, valori şi atitudini în legătură cu învăţarea şi dezvoltarea personală, de a înţelege mai profund propriilor competenţe, interese şi nevoi, precum şi a modului în care acestea pot influenţa procesul de învăţare. Autorul oferă exemple de întrebări specifice dialogului reflexiv, care s-au dovedit a fi utile în încurajarea studentului să-şi asume responsabilitatea pentru propria învăţare şi dezvoltare, să reflecteze asupra propriilor experienţe, progrese şi provocări pentru a deveni conştient de importanţa implicării active şi a angajamentului personal în procesul de învăţare. The article emphasizes the significant impact of reflective dialogue on the personal and professional development of students, which consists of the opportunity to know oneself better, to explore one's own thoughts, emotions, values, and attitudes towards learning and personal growth, to gain a deeper understanding of one's own competencies, interests, and needs, as well as how they can influence the learning process. The author provides examples of specific questions in reflective dialogue that have proven to be useful in encouraging students to take responsibility for their own learning and development, to reflect on their experiences, progress, and challenges in order to become aware of the importance of active engagement and personal commitment in the learning process. ro
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject dialog reflexiv ro
dc.subject învăţare centrată pe student ro
dc.subject reflective dialogue en_US
dc.subject student-centered learning en_US
dc.title Dialogul reflexiv – condiţie de implementare a învăţării centrate pe student [Articol] ro
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International