Репозиторий Dspace

Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Briceag, Silvia ro
dc.date.accessioned 2023-12-11T14:04:29Z
dc.date.available 2023-12-11T14:04:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Briceag, Silvia. Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie / Silvia Briceag // Probleme şi soluţii actuale ale parteneriatului familie-comunitate în contextul fenomenului rezistenţei la educaţie : Materialele conf. şt.-practice organizată în cadrul proiectului instituţional „Cercetarea fenomenului rezistenţei la educaţie sub aspect socio-psiho-pedagogic în şcoala primară rurală”. – Bălţi, 2013. – P. 54-58. – ISBN 978-9975-4252-8-5. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6306
dc.description.abstract Sindromul psihologic e provocat de emoţii prelungite cauzate în primul rînd de frustrări, situaţii conflictuale, anxietate. Există stres de suprasolicitare, dar şi stres de subsolicitare. Reţineţi că un stres moderat antrenează şi stimulează vitalitatea organismului. ro
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject jocuri psihologice ro
dc.subject copii ro
dc.subject rezistenţă la educaţie ro
dc.subject stres ro
dc.subject emoţii ro
dc.subject situaţii conflictuale ro
dc.title Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie [Articol] ro
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International