DSpace Repository

Bariere în reflecţia studentului asupra învăţării [Articol]

Show simple item record

dc.contributor.author Rusov, Veronica ro
dc.date.accessioned 2023-03-10T11:21:10Z
dc.date.available 2023-03-10T11:21:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Rusov, Veronica. Bariere în reflecţia studentului asupra învăţării = Barriers in the student's reflection on learning / Veronica Rusov // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare : Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, ediţia a 4-a, 27-28 octombrie 2022. – Bălţi : [S. n.], 2023. – P. 354-361. – ISBN 978-9975-161-32-9. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5984
dc.description.abstract În învăţământul superior, reflecţia este fost văzută ca o condiţie prealabilă pentru predarea de calitate, dar rămâne a fi o metodă explorată secvenţial. Există puţine cercetări empirice cu privire la factorii care determină reflexivitatea studenţilor în condiţiile formării profesionale iniţiale. Acest articol se concentrează pe cele mai recente strategii de stimulare a gândirii reflexive la studenţi, punctând beneficiile. Sunt puse în lumină provocările practice şi obstacolele întâlnite de studenţii în procesul de dezvoltare a abilităţilor de a reflecta constructiv asupra propriei învăţări. ro
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject reflecţie asupra învăţării ro
dc.subject predare reflexivă ro
dc.subject învăţare reflexivă ro
dc.subject reflection on learning en
dc.subject reflective teaching en
dc.subject reflective learning en
dc.title Bariere în reflecţia studentului asupra învăţării [Articol] ro
dc.title.alternative Barriers in the student's reflection on learning en
dc.type Article en


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics