Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Bogdan, Silvia | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T13:07:59Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T13:07:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Bogdan, Silvia. Collaborative learning in the 21st century: considerations / Silvia Bogdan // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Materialele Conferinţei ştiinţifice naţionale, ediţia a 9-a, 9 decembrie 2022. – Bălţi : [s. n.], 2023. – P. 103-111. – ISBN 978-9975-161-34-3. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5979 | |
dc.description.abstract | Învăţarea prin colaborare a dobândit o amploare mai mare în educaţie şi este cu adevărat considerată una dintre strategiile de instruire cheie ale secolului XXI. În zilele noastre, învăţarea prin colaborare ar putea fi uşor considerată drept una dintre cele mai eficiente modalităţi de predare şi învăţare a limbilor străine la toate nivelurile, deoarece stimulează şi încurajează interacţiunea socială atât în timpul, cât şi după orele de curs. | ro |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | învăţarea prin colaborare | ro |
dc.subject | cooperare | ro |
dc.subject | metodă de învăţare centrată pe elev | ro |
dc.subject | lucru în grup | ro |
dc.subject | învăţare activă | ro |
dc.title | Collaborative learning in the 21st century: considerations [Articol] | en |
dc.type | Article | en |
The following license files are associated with this item: