Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Zorilo, Larisa | |
dc.contributor.author | Ciobanu, Lora | |
dc.contributor.author | Foca, Eugenia | |
dc.contributor.author | Rusov, Veronica | |
dc.contributor.author | Şova, Tatiana | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T09:16:11Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T09:16:11Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Rezistenţa la educaţie : Note de curs pentru formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice / Larisa Zorilo (coordonator), Lora Ciobanu, Eugenia Foca [et al.] ; Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte. – Bălţi : [s. n.], 2014. – 204 p. ; tab., an.. – Bibliogr.: p. 181-188. – ISBN 978-9975-132-27-5. | ro |
dc.identifier.isbn | 978-9975-132-27-5 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5082 | |
dc.description.abstract | Suportul de curs „Rezistența la educație” vine să completeze pregătirea profesională inițială și continuă a cadrelor didactice în contextul rezistenței la educație a elevilor prin cele șase capitole în care se regăsesc diverse tipuri de informații și activități specifice fenomenului vizat, și anume: delimitările conceptuale, cauzele comportamentelor opozante, descrierea traseului metodologic de formare/dezvoltare a disciplinării pozitive prin programele respective. Un rol deosebit se acordă în Suportul de curs didactogeniilor și metodologiei de reducere a fenomenului rezistenței la educație în familiei prin parteneriatul educațional profesori-elevi-părinți. | ro |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | rezistenţa la educaţie | ro |
dc.subject | formarea cadrelor didactice | ro |
dc.title | Rezistenţa la educaţie : Note de curs pentru formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice | ro |
dc.type | Book | en |
The following license files are associated with this item: