Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Rusov, Veronica | |
dc.contributor.author | Şova, Tatiana | |
dc.contributor.other | Pereteatcu, Maria, recenzent | |
dc.contributor.other | Lichii, Dana, recenzent | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T12:48:08Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T12:48:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Rusov, Veronica. Educaţia incluzivă : Ghid metodic pentru formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice / Veronica Rusov, Tatiana Şova ; recenzenţi: Maria Pereteatcu, Dana Lichii. – Bălţi : [s. n.], 2021. – 111 p. ; tab., fig.. – Anexe: p. 83-110. – Bibliogr.: p. 76-79. – ISBN 978-9975-50-258-0. | ro |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-9975-50-258-0 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5075 | |
dc.description.abstract | În lucrare este valorificată experiența autorilor obținută în mai multe proiecte de cercetări științifice aplicative și proiecte implementate de ONG-uri din țară, în organizarea și desfășurarea diverselor activități de formare profesională a cadrelor didactice și manageriale din învățământul preuniversitar și universitar. Urmând sesiunile de formare propuse, cadrele didactice își vor dezvolta deprinderile de elaborare a materialelor individualizate (PEI, CM, Proiectări de lungă durată, proiecte didactice ale lecției, Fișe de autoevaluare a lecției, Teste individualizate de evaluare, Fișe individualizate de lucru la lecție, Sarcini adaptate etc.). | ro |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | educaţie incluzivă | ro |
dc.subject | proiectarea didactică individualizată | ro |
dc.subject | tehnologii didactice incluzive | ro |
dc.subject | progres şcolar | ro |
dc.title | Educaţia incluzivă : Ghid metodic pentru formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice | ro |
dc.type | Book | en |
The following license files are associated with this item: