Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ghinda, Cristina | ro |
dc.contributor.author | Condrat, Viorica, conducător şt. | ro |
dc.date.accessioned | 2020-11-02T12:14:09Z | |
dc.date.available | 2020-11-02T12:14:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | ro |
dc.identifier.citation | Ghinda, Cristina. Songs as authentic input in EFL classroom / C. Ghinda ; conducător şt.: Viorica Condrat // Interuniversitaria : Materialele conf. şt. a studenţilor, 23 apr. 2019, ed. a 15-a. – Bălţi, 2019. – Vol. II. – P. 109-122. – ISBN 978-9975-50-241-2. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4806 | |
dc.description.abstract | Materialele didactice, cum ar fi manualele și caietele de lucru sunt considerate componente importante ale procesului de învățare. Acestea servesc drept bază pentru o mare parte din conținuturile lingvistice și tematice pe care le însușesc elevii în sala de clasă. Cu toate acestea, există numeroși cercetători care promovează necesitatea expunerii elevilor la un material didactic mai autentic. Argumentul lor principal este nevoia de a pregăti pe cei ce învață să folosească limba în situații specifice din viața reală. În acest sens, utilizarea melodiilor în predarea limbii engleze este văzută ca o sursă potențială de limbaj autentic. Beneficiile acestei practici s-au dovedit a fi numeroase, precum crearea unui mediu plăcut de învățare, creșterea motivației elevilor, dar și neapărat îmbunătățirea abilităților de ascultare și vorbire. | ro |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | engleza ca limbă străină | ro |
dc.subject | limbaj autentic | ro |
dc.subject | autenticitate | ro |
dc.subject | cântece | ro |
dc.title | Songs as authentic input in EFL classroom [Articol] | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: