Репозиторий Dspace

Învățământul dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Volontîri, Olesea ro
dc.contributor.other Cabac, Valeriu, conducător şt. ro
dc.date.accessioned 2019-09-27T08:03:34Z
dc.date.available 2019-09-27T08:03:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Volontîri, Olesea. Învățământul dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist / Olesea Volontîri ; coord. şt.: Valeriu Cabac // Orientări actuale în cercetarea doctorală : Materialele Colocviului ştiinţific al doctoranzilor, Ed. a 8-a, 15 dec. 2018. – Bălţi : US „Alecu Russo”, 2019. – P. 88-92. – ISBN 978-9975-50-236-8. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4430
dc.description.abstract The way of organizing dual learning requires the search for teaching models of content selection and teaching of the "General training" component, including computer science, through massive use of information and communication technology (ICT) capabilities. Among the existing models, an enormous potential in the learning process efficiency has blendad learning. en
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject dual learning en
dc.subject blendad learning en
dc.title Învățământul dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist [Articol] ro
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International