Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Briceag, Silvia | |
dc.date.accessioned | 2019-03-04T08:30:24Z | |
dc.date.available | 2019-03-04T08:30:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Briceag, Silvia. Psihologia educaţională : Curs universitar / Silvia Briceag ; Univ. de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte. – Bălţi : S. n., 2019 (Tipogr. „Indigou Color”). – 233 p. : tab. Bibliogr.: p. 213-224 (155 tit.). ISBN 978-9975-3267-7-3. | ro |
dc.identifier.isbn | 978-9975-3267-7-3 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/xmlui/handle/123456789/4224 | |
dc.description.abstract | Această lucrare inglobeaza opticile celor mai renumiți savanți, specialiști din domeniu și are menirea să călăuzească studenţii în problematica psihologiei educaționale. Psihologia educaţiei constituie principala sursă de informaţii pentru pedagogie. Oricare metodă sau procedeu pedagogic, oricare mijloc de învăţământ trebuie, în primul rând, sa fie evaluat şi validat din perspectivă psihologică. Numai astfel există certitudinea eficienţei actului educaţional. La rândul său, pedagogia şi practica educaţională pot fi reţioase surse de informaţii pentru domeniul psihologiei educaţionale. Multitudinea de date şi fapte educaţionale, culese şi interpretate în mod adecvat pot constitui suporturi pentru dezvoltarea teoriei psihologice. În plus, evoluţiile pedagogiei constituie la rândul lor sugestii şi direcţii de cercetare ulterioare pentru psihologia educaţională experimentală. | ro |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | psihologia educaţională | ro |
dc.subject | perspectivă psihologică | ro |
dc.subject | problematica psihologiei educaționale | ro |
dc.title | Psihologia educaţională : Curs universitar | ro |
dc.type | Book | en |
The following license files are associated with this item: