Репозиторий Dspace

Aspecte privind învăţarea bazată pe proiecte în cadrul unităţii de curs Analiză complexă [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Gaşiţoi, Natalia
dc.date.accessioned 2019-01-29T09:58:59Z
dc.date.available 2019-01-29T09:58:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Gaşiţoi, Natalia. Aspecte privind învăţarea bazată pe proiecte în cadrul unităţii de curs Analiză complexă / Natalia Gaşiţoi // The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions : [The scientific-practical conference with international participation], December 7-8, 2018 : Articles. – Bălţi : Profadapt, 2018. – P. 81-85. – ISBN 978-9975-3276-0-2. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/xmlui/handle/123456789/4222
dc.description.abstract Procesul instructiv contemporan în instituţiile de învăţănât superior solicită cadrului didactic schimbarea strategiei de predare, transformarea lui într-un ghid sau trainer al studentului, iar sala de curs trebuie să fie transformată într-un mediu de lucru colaborativ în care studentul dezvoltă competenţele sale de explorare, învaţă să formuleze întrebări esenţiale, constructive, „bune”. Investigarea problemelor de analiză complexă permit înţelegerea profundă şi autentică a conceptelor de analiză reală, iar succesul poate fi obţinut aplicând învăţarea bazată pe proiecte realizând o sinteză a rezultatelor din algebră, trigonometrie, analiză reală, geometrie şi topologie. ro
dc.description.abstract Contemporary instructional process in higher education institutions requires the teacher to change his teaching strategy, transforming him into a student’s guide or trainer, and in the same time the classroom should be transformed into a collaborative work environment in which the student develops his exploration skills, learn to formulate essential, constructive, "good" questions. The investigation of complex analysis problems allows a deep and authentic understanding of real analysis concepts, and the success can be achieved by implementing project-based learning by synthesizing results from algebra, trigonometry, real analysis, geometry and topology. en
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject învăţarea bazată pe proiecte ro
dc.subject metode interactive ro
dc.subject numere complexe ro
dc.subject funcţii elementare de variabilă complexă ro
dc.subject transformări conforme ro
dc.subject project-based learning en
dc.subject interactive methods en
dc.subject complex numbers en
dc.subject elementary complex variable functions en
dc.subject conformal mappings en
dc.title Aspecte privind învăţarea bazată pe proiecte în cadrul unităţii de curs Analiză complexă [Articol] ro
dc.type Article ro


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional