Репозиторий Dspace

Utilizarea resurselor web 2.0 în procesul de predare-invăţare-evaluare în liceu [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Cernei, Adriana
dc.contributor.author Zastînceanu, Liubov
dc.date.accessioned 2019-01-25T14:51:23Z
dc.date.available 2019-01-25T14:51:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Cernei, Adriana. Utilizarea resurselor web 2.0 în procesul de predare-invăţare-evaluare în liceu / Adriana Cernei, Liubov Zastînceanu // The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions : [The scientific-practical conference with international participation], December 7-8, 2018 : Articles. – Bălţi : Profadapt, 2018. – P. 67-73. – ISBN 978-9975-3276-0-2. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/xmlui/handle/123456789/4216
dc.description.abstract O ascendenţă deosebită în ultimii 20 de ani, o constituie, globalizarea ¸si schimbările tehnologice – procesele ce stau la baza unei noi economii mondiale „pusă în mişcare de tehnologii, alimentată de informaţii şi condusă de cunoştinţe” [1]. Răspândirea acestei noi economii globale are implicaţii majore în structura şi scopurile instituţiilor educaţionale. Perioada de actualitate a informaţiei se micşorează continuu, iar gradul de acces la ea creşte exponenţial. Sistemul educaţional nu mai poate fi axat doar, pe transmiterea unui set rigid de cunoştinţe de la profesor spre elev într-o perioadă fixă de timp. Materialul de fată propune o abordare a procesului instructiv-educativ în liceu, din perspectiva e-learning-ului, utilizând Tehnologiile Informţionale şi Comunicaţionale, în particular a resurselor Web 2.0. ro
dc.description.abstract A particular rise in the last 20 years is globalization and technological change - the processes underpinning a new global economy "driven by information-driven and knowledge-driven technologies. The spread of this new global economy has major implications for the structure and purposes of educational institutions. Because the current information period is continuously decreasing and the degree of access to it increases exponentially, the educational system can no longer be focused on transmitting a rigid set of knowledge from the teacher to the student within a fixed period of time. This material proposes an approach to the educational process in high school from the perspective of e-learning, using Information and Communication Technologies, in particular Web 2.0 resources. en
dc.language.iso ro ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject e-learning ro
dc.subject proces instructiv-educativ ro
dc.subject instruire centrată pe cel ce învaţă ro
dc.subject evaluare ro
dc.subject instrumente web 2.0 ro
dc.subject instructional-educational process en
dc.subject learner-centered training en
dc.subject evaluation en
dc.subject Web 2.0 tools en
dc.title Utilizarea resurselor web 2.0 în procesul de predare-invăţare-evaluare în liceu [Articol] ro
dc.type Article ro


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional