Репозиторий Dspace

Particularităţile implementării strategiilor în companiile străine : McDonald's, Honda, Daewoo şi în companiile de producere a lactatelor din România [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Dodu, Maria
dc.date.accessioned 2018-03-26T08:11:12Z
dc.date.available 2018-03-26T08:11:12Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Dodu, Maria. Particularităţile implementării strategiilor în companiile străine : McDonald's, Honda, Daewoo şi în companiile de producere a lactatelor din România / M. Dodu // Analele Universităţii de Stat “Alecu Russo” din Bălţi. Serie nouă. – Bălţi, 2007. – Fasc. a. : Economie, T. 21. – P. 117-120. – ISBN 978-9975-9555-9-1-4. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3834
dc.description.abstract In the last time, many companies of Republic of Moldova try to evolve the strategies for an efficacious economy.Many companies want to have an efficacious economy like foreign companies such as: McDonald's, Honda, Daewoo. All this companies are base the strategies of market. en
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject companii străine în Moldova ro
dc.subject economie alimentară ro
dc.subject industrie alimentară ro
dc.subject produse alimentare ro
dc.title Particularităţile implementării strategiilor în companiile străine : McDonald's, Honda, Daewoo şi în companiile de producere a lactatelor din România [Articol] ro
dc.type Article ro


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional