Репозиторий Dspace

Aspecte metodologice ale autoevaluării în învăţămîntul primar [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Rusov, Veronica
dc.date.accessioned 2017-10-25T10:56:22Z
dc.date.available 2017-10-25T10:56:22Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Rusov, Veronica. Aspecte metodologice ale autoevaluării în învăţămîntul primar / Veronica Rusov // Aspecte psihosociopedagogice ale procesului educaţional: tradiţii, valori, perspective : Materialele conf. şt.-practice intern. consacrată jubileului de 50 de ani de la fondarea Fac. de Pedagogie, Psihologie şi Asistenţă socială, Bălţi, 27 mai 2011. – Bălţi, 2011. – P. 90-92. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3625
dc.description.abstract Self-appraisal it's a quality of vocational training in the nursery school. The achieved appropriate ability o self-appraisal is the result of pedagogical action. Self-appraisal is on ability that „ is formed ”, but is not a gift ", and the background of this capacity can be formed from the childhood.
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject autoevaluare ro
dc.subject învăţământ primar ro
dc.title Aspecte metodologice ale autoevaluării în învăţămîntul primar [Articol] ro
dc.type Article ro


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional