Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Foca, Eugenia | |
dc.date.accessioned | 2017-09-24T09:06:03Z | |
dc.date.available | 2017-09-24T09:06:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Foca, Eugenia. Dimensiunea etimologică şi semnificaţia termenului art-pedagogie / Eugenia Foca // Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar : Materialele conf. şt. intern. consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, 29 oct. 2015. - Bălţi. - 2015. - P. 241-249. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3330 | |
dc.description.abstract | This article presents the scientific content of the term art pedagogy, which comprises their analyses and systematization in order to capture specific educational potential for optimal instructive- educational problems solving. The author specifies the subject field of art pedagogy, which is different art therapy and defines main concepts of art-pedagogy. | en |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | art-pedagogie | ro |
dc.subject | psihologia artei | ro |
dc.subject | art-terapie | ro |
dc.subject | educaţie şi dezvoltare | ro |
dc.title | Dimensiunea etimologică şi semnificaţia termenului art-pedagogie [Articol] | ro |
dc.type | Article | en |
The following license files are associated with this item: