Репозиторий Dspace

Dimensiunea etimologică şi semnificaţia termenului art-pedagogie [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Foca, Eugenia
dc.date.accessioned 2017-09-24T09:06:03Z
dc.date.available 2017-09-24T09:06:03Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Foca, Eugenia. Dimensiunea etimologică şi semnificaţia termenului art-pedagogie / Eugenia Foca // Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar : Materialele conf. şt. intern. consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, 29 oct. 2015. - Bălţi. - 2015. - P. 241-249. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3330
dc.description.abstract This article presents the scientific content of the term art pedagogy, which comprises their analyses and systematization in order to capture specific educational potential for optimal instructive- educational problems solving. The author specifies the subject field of art pedagogy, which is different art therapy and defines main concepts of art-pedagogy. en
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject art-pedagogie ro
dc.subject psihologia artei ro
dc.subject art-terapie ro
dc.subject educaţie şi dezvoltare ro
dc.title Dimensiunea etimologică şi semnificaţia termenului art-pedagogie [Articol] ro
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional