Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Gînju, Tatiana | |
dc.date.accessioned | 2017-09-21T10:37:18Z | |
dc.date.available | 2017-09-21T10:37:18Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Gînju, Tatiana. Specificul cunoaşterii artistic-estetice - premisă de integrare a metodologiilor educaţiei literar-artistice şi educaţiei muzicale / Tatiana Gînju // Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar : Materialele conf. şt. intern. consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, 29 oct. 2015. - Bălţi. - 2015. - P. 129-134. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3327 | |
dc.description.abstract | Article highlights specific artistic and aesthetic knowledge as the main premise integration methodologies literary-artistic education and music education. They are valued capabilities, skills and knowledge specific artistic dominant factors. The conclusions certify that the identification of specific theoretical and experimental artistic and aesthetic knowledge is an important prerequisite and methodologies needed to integrate literary and artistic education and music education from the perspective of strengthening sustainable formative steps. | en |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | cunoaştere artistic-estetice | ro |
dc.subject | educaţie literar-artistică | ro |
dc.subject | educaţie muzicală | ro |
dc.title | Specificul cunoaşterii artistic-estetice - premisă de integrare a metodologiilor educaţiei literar-artistice şi educaţiei muzicale [Articol] | ro |
dc.type | Article | en |
The following license files are associated with this item: