Репозиторий Dspace

Necesitatea implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţământ superior [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Tcaci, Carolina
dc.date.accessioned 2016-12-02T14:17:06Z
dc.date.available 2016-12-02T14:17:06Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Tcaci, Carolina. Necesitatea implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţământ superior / Carolina Tcaci // Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior: strategii, forme, metode : Materialele Conf. şt. Int. consacrate aniversării a 60-a de la fundarea Univ. de Stat "Alecu Russo", 5-7 oct. 2005. – Bălţi : Presa universitară bălţeană, 2005. – Vol. 1. – P. 33-35. – ISBN 9975-931-97-9. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2774
dc.description.abstract În articol se abordează problema implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţămînt superior, se propun un şir de acţiuni şi măsuri, ce ar permite instituţiei de învăţământ superior să se diferenţieze de concurenţi, să ocupe un loc favorabil pe piaţa serviciilor educaţionale, să studieze tendinţele de dezvoltare a acesteia, cum ar fi cele sugerate de activtatea de marketing. ro
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject mix de marketing ro
dc.subject marketing ro
dc.subject instituţii superioare de învăţământ ro
dc.subject marketing educaţional ro
dc.title Necesitatea implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţământ superior [Articol] ro
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional