Репозиторий Dspace

Procesul de instruire eficientă: obiective-competenţe-finalităţi şi/sau competenţe-cheie/generice/generale [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Popa, Viorica
dc.date.accessioned 2016-11-22T14:46:49Z
dc.date.available 2016-11-22T14:46:49Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Popa, Viorica. Procesul de instruire eficientă: obiective-competenţe-finalităţi şi/sau competenţe-cheie/generice/generale / Viorica Popa // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P. 120-124. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2685
dc.description.abstract The article touches upon the problem of objectives – competences – finalities: substitution methodology of the objectives through competences, the correlation between finalities – competences – objectives, as well as the fact whether the learning finalities and competences in terms of generic and specific competences of the National Qualifications Framework for Education and Science; Teachers education and training; the Language and Literature provides future specialists (as teachers of the Romanian Language and Literature) with sufficient knowledge, skills and attitudes focusing on the formation and development of transdisciplinary, specific key competences in Romanian Language and Literature. en
dc.description.abstract Articolul abordează problema obiectivelor – competenţelor – finalităţilor: metodologia de substituire a obiectivelor prin competenţe, corelaţia dintre finalităţi – competenţe – obiective, precum şi faptul dacă finalităţile de studii şi competenţele în termeni de competenţe generice şi specifice din Cadrul Naţional al Calificărilor pentru domeniul Ştiinţe ale Educaţiei, Educaţie şi formarea profesorilor, Limba şi literatura oferă persoanelor în formare (în calitate de profesori de limba şi literatura română) suficiente cunoştinţe, deprinderi şi atitudini în vederea formării dezvoltării competenţelor-cheie şi transdisciplinare şi specifice la disciplina Limba şi literatura română. ro
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject objectives en
dc.subject competences en
dc.subject finalities en
dc.subject formation en
dc.subject teacher en
dc.subject obiective ro
dc.subject competenţe ro
dc.subject finalităţi ro
dc.subject formare ro
dc.subject profesor ro
dc.title Procesul de instruire eficientă: obiective-competenţe-finalităţi şi/sau competenţe-cheie/generice/generale [Articol] ro
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional