Репозиторий Dspace

The role of grammar in training teachers of English [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ignatiuc, Iulia
dc.date.accessioned 2016-11-17T13:27:11Z
dc.date.available 2016-11-17T13:27:11Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Ignatiuc, Iulia. The role of grammar in training teachers of English / Iulia Ignatiuc // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P. 157-159. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2640
dc.description.abstract The present article attempted to reveal some beliefs about the role of grammar and grammar instruction in teacher training institutions. There are numerous works devoted to the role and place of grammar in foreign language teaching, different techniques and activities that contribute to making the teaching more successful and enjoyable. However the success depends on the teachers’ beliefs and decisions. Teaching practices show that there is no single method that could be called the best in teaching foreign languages. We believe that in teaching foreign languages we should focus on both, form and use as we should integrate the study of language with that of language in use. en
dc.description.abstract Există un număr mare de lucrări, în care sînt analizate rolul şi locul gramaticii în predarea limbilor străine, diferite procedee şi activităţi care pot contribui la realizarea cu succes a procesului de predare şi la creşterea interesului studenţilor faţă de însuşirea gramaticii limbii străine. Şi totuşi acest succes depinde, în mare măsură, de convingerile profesorilor şi deciziile luate de ei. Practicile de predare demonstrează că nu există o singură metodă care ar putea fi numită cea mai efectivă în predarea limbilor străine. Susţinem că, în procesul de predare a limbilor străine, e absolut necesar să ne concentrăm asupra celor trei dimensiuni gramaticale: forma, conţinutul şi uzul. Acest lucru cere contextualizarea gramaticii, fapt care i-ar ajuta pe studenţi să utilizeze corect structurile gramaticale. ro
dc.language.iso en en
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject grammar en
dc.subject training en
dc.subject technique en
dc.subject success en
dc.subject formă ro
dc.subject uz ro
dc.subject deprindere ro
dc.subject studiere conştientă ro
dc.subject context ro
dc.subject structuri gramaticale ro
dc.subject dimensiuni gramaticale ro
dc.title The role of grammar in training teachers of English [Articol] en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional