Репозиторий Dspace

New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Varzari, Elena
dc.contributor.other Stanţieru, Oxana
dc.date.accessioned 2016-10-26T10:58:20Z
dc.date.available 2016-10-26T10:58:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Varzari, Elena. New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers / E. Varzari, Oxana Stanțieru // Relevanţa şi calitatea formării universitare: competenţe pentru prezent şi viitor : Materialele conf. şt. intern. : consacrată celor 70 de ani de la fondarea univ. bălţene din 8 oct. 2015. – Bălţi, 2016. – Vol. I. – P. 83-86. – ISBN 978-9975-50-177-4. en
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473
dc.description.abstract Didactica limbii engleze este un domeniu dinamic, ce înregistrează apariţia numeroaselor abordări, metode ale procesului de predare. Cunoaşterea acestor inovaţii este o necesitate a timpului, care ga-rantează un proces educativ eficient. În acest context, prezentul studiu abordează importanţa formării continue a profesorilor de limbă engleză. În articol sînt analizate modelele principale ale formării continue, precum şi factorii ce contribuie la eficacitatea procesului de formare continuă. ro
dc.language.iso en ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject abilităţi profesionale ro
dc.subject modele de formare continuă ro
dc.subject noi strategii de predare ro
dc.subject conştientizare ro
dc.subject formare continuă ro
dc.title New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers [Articol] en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional