Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Guţalov, Lilia | |
dc.contributor.author | Fotescu, Emil | |
dc.date.accessioned | 2016-10-12T10:53:48Z | |
dc.date.available | 2016-10-12T10:53:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Guţalov, Lilia. Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică / Lilia Guţalov, Emil Fotescu // Revista Tehnocopia : Rev. şt.-metodică. – 2015. – Nr 2(13). – P. 28-35. – ISSN 1857-4904. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208 | |
dc.description.abstract | In this article is addressed the problem of formation and development of divergent thinking to the pupils of primary school. It describes a pedagogical experiment in the III form during the mathematic lessons. There are presented experimental dates. | en |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | gîndire divergentă | ro |
dc.subject | gîndire convergentă | ro |
dc.subject | elevi mici | ro |
dc.subject | metodica predării matematicii | ro |
dc.title | Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică [Articol] | ro |
dc.type | Article | en |
The following license files are associated with this item: