Репозиторий Dspace

Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Guţalov, Lilia
dc.contributor.author Fotescu, Emil
dc.date.accessioned 2016-10-12T10:53:48Z
dc.date.available 2016-10-12T10:53:48Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Guţalov, Lilia. Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică / Lilia Guţalov, Emil Fotescu // Revista Tehnocopia : Rev. şt.-metodică. – 2015. – Nr 2(13). – P. 28-35. – ISSN 1857-4904. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208
dc.description.abstract In this article is addressed the problem of formation and development of divergent thinking to the pupils of primary school. It describes a pedagogical experiment in the III form during the mathematic lessons. There are presented experimental dates. en
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject gîndire divergentă ro
dc.subject gîndire convergentă ro
dc.subject elevi mici ro
dc.subject metodica predării matematicii ro
dc.title Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică [Articol] ro
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional