Репозиторий Dspace

Acțiuni de marketing în vederea motivării [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Slutu, Rodica
dc.date.accessioned 2016-02-23T09:29:12Z
dc.date.available 2016-02-23T09:29:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Slutu, Rodica. Acțiuni de marketing în vederea motivării = Marketing activities to motivate and keep employees in the company / R. Slutu // Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condițiile dezvoltării regionale şi a integrării europene : Materialele conf. şt.-practice int., 22-23 mai 2013. – Bălţi, 2014. – P. 50-54. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1527
dc.description.abstract Rolul motivaţiei nu se limitează la a-i face pe oameni să muncească, ci a-i face să muncească bine, lucru care implică utilizarea integrală a resurselor fizice şi intelectuale de care dispun indivizii. Dintre toate procesele de resurse umane care pot fi dezvoltate în cadrul organizaţiilor procesul de motivare ocupă un loc central. Motivarea reprezintă procesul prin care angajaţii sunt direcţionaţi să lucreze în vederea atingerii obiectivelor stabilite ale organizaţiei. ro
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject resurse umane ro
dc.subject marketingul personalului ro
dc.subject motivarea personalului ro
dc.title Acțiuni de marketing în vederea motivării [Articol] ro
dc.title.alternative Marketing activities to motivate and keep employees in the company [Articol] en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional