Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Gorbani, Stella | ro |
dc.date.accessioned | 2016-02-17T14:41:06Z | |
dc.date.available | 2016-02-17T14:41:06Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Gorbani, Stela. Differentiating instructions - a framework for teaching English / Stela Gorbani // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 5-a : Materialele Colloquia Professorum din 10 octombrie 2014. - Bălţi. - 2015. - P. 56-59. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1491 | |
dc.description.abstract | În condiţiile predării centrate pe student, instruirea diferenţiată devine o strategie tot mai des utilizată în predarea limbii engleze, din motivul că majoritatea grupelor de studenţi sunt formate dintr-o varietate de studenţi, diferiţi din punct de vedere al nivelului de cunoştinţe, al stilurilor de învăţare, al intereselor, precum şi al caracteristicelor psihologice. Pentru a spori eficienţa asimilării materialului şi formării competenţelor în aceste condiţii, profesorul este invitat să utilizeze o varietate de metode, care vor corespunde cu interesele şi stilurile de învăţare ale fiecărui student. Acest articol face o tentativă de a explica cum e posibil de realizat acest obiectiv actual. | ro |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | USARB | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | instruire diferențiată | ro |
dc.subject | strategii de învățare | ro |
dc.subject | nivelurile de pregătire | ro |
dc.subject | stiluri de învăţare | ro |
dc.subject | conţinut | ro |
dc.subject | proces | ro |
dc.subject | produs şi mediul de învăţare | ro |
dc.title | Differentiating instructions - a framework for teaching English [Articol] | en |
dc.type | Article | en |
The following license files are associated with this item: