Publicaţii didactice şi metodice: Recent submissions

  • Secrieru, Luminiţa; Nacai, Lilia (USARB, 2024)
    Ghidul include informaţii utile referitor la: Competenţele formate în timpul stagiului de practică; Obiectivele urmărite şi realizate la practică; Responsabilităţile studentului-stagiar; Activităţile de realizat pe parcursul ...
  • Briceag, Silvia; Corcevoi, Maria (USARB, 2024)
    Prezentul Ghid descrie arhitectura practicii şi este adresat atât studenţilor care desfăşoară practica de iniţiere prevăzută de Planul de învăţământ pentru anul I, sem. 2, al Facultăţii de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie ...
  • Corcevoi, Maria (USARB, 2024)
    Lucrarea dată reprezintă o selecţie de conţinuturi din diferite surse ştiinţifice care descriu la rândul lor mai multe modele teoretice ale personalităţii, care scot în evidenţă structura, procesele precum şi dezvoltarea ...
  • Corcevoi, Maria (USARB, 2024)
    Suportul de curs „Psihologia familiei” este destinat studenţilor programului de studii superioare de licenţă la specialitatea Psihologie, domeniul general de studii: 031 Ştiinţe sociale şi comportamentale. Lucrarea dată ...
  • Gagim, Ion; Cosumov-Ţurcanu, Marina; Jaloba, Vitali (USARB, 2024)
    Ghidul reprezintă o valoare, inclusiv, prin sistematizarea complexă în ceea ce priveşte tipologia temelor pe acasă la educaţia muzicală, precum şi analiza minuţioasă a acesteea din diferite perspective: formă, structură, ...
  • Briceag, Silvia (USARB, 2024)
    Prezentul ghid metodic descrie exigenţele în legătură cu elaborarea unei teze de licenţă/de master în psihologie, denumite generic în continuare ca „teza”. El este realizat cu scopul de a oferi informaţii complete în ...
  • Кожокару-Борозан, Мая; Паюл, Ирина (USARB, 2023)
    Актуальность введения учебного курса «Педагогика эмоциональной культуры» определяется тем, что в современном мире педагогическая профессия предъявляет высокие требования к эмоциональной сфере учителей, так как эта сложная ...
  • Şleahtiţchi, Mihail (USARB, 2024)
    Prin intermediul prezentului curs, studenţii de la ciclul II – Masterat (programul de studii „Psihologie judiciară”), vor avea posibilitatea să se familiarizeze cu semnificaţiile, condiţiile şi procedurile de realizare a ...
  • Şova, Tatiana; Rusov, Veronica (USARB, 2023)
    Studiul „Particularităţile bullying-lui faţă de elevii cu cerinţe educaţionale speciale” a fost realizat cu scopul de a contribui la crearea unui mediu educaţional mai sigur şi protector pentru elevi, fără bullying şi ...
  • Панько, Татьяна (USARB, 2021)
    Курс „Этнопедагогика” направлен на формирование у студентов этнопедагогической компетентности, культуре, являясь одной из основных составляющих профессиональной компетентности педагога, осуществляющего целостный воспитательный ...
  • Перетятку, Мария (USARB, 2023)
    Пособие Формирование элементарных математических представлений предлагает основные концепции в области формирования элементарных математических представлений у дошкольников. В предлагаемых лекциях изучаются теоретические ...
  • Graneţkaia, Lilia (USARB, 2019)
    Suportul de curs Metodologii artistic-educaţionale (pe discipline) se axează pe studiul şi legităţile artei interpretative, cunoaşterea particularităţilor artistice şi metodico-practice ale actului interpretativ (metodologia ...
  • Graneţkaia, Lilia (USARB, 2019)
    Hermeneutica muzicală este un suport didactic pentru cursul universitar Didactica disciplinelor artistice (ciclu II Masterat), elaborat in cadrul proiectului Ştiinţific: „Modelul de integralizare teoretico-metodologică a ...
  • Pereteatcu, Maria (USARB, 2018)
    Suportul de curs prevede studierea posibilităţilor de dezvoltare a proceselor cognitive şi afectiv motivaţionale în cadrul activitaţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii, şi anume prin activităţile matematice. ...
  • Pereteatcu, Maria (USARB, 2018)
    Suportul de curs prevede studierea posibilităţilor de dezvoltare a proceselor cognitive şi afectiv motivaţionale în cadrul activitaţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii, şi anume prin activităţile matematice. ...
  • Перетятку, Мария (USARB, 2022)
    Пособие Менеджмент инклюзивного образования предлагает основные концепции в области менеджмента, ориентирует персонал на структуры власти, учреждения, службы, ответственные за ИО, предоставляя, в то же время, методологические ...
  • Gagim, Ion (USARB, 2017)
    Volumul cuprinde un grupaj de articole ale autorului, care tratează fenomenul educaţional din perspectiva problematicii filosofice, publicate în diferite ediţii de specialitate şi / sau prezentate în calitate de comunicări ...
  • Rusov, Veronica; Cotos, Ludmila (USARB, 2020)
    Suportul de curs Cercetarea pedagogică îşi propune ini ţierea studenţilor în fundamentele teoretice, metodologice şi aplicative, diferitele tipuri de demersuri investigative caracteristice proceselor educaţionale, postulând ...
  • Gînju, Tatiana (USARB, 2021)
    „Didactica generală” este o unitate de curs de bază, integrată în domeniul ştiinţelor pedagogice, care studiază fundamentele activităţii de formare-dezvoltare permanentă a personalităţii umane, definitorii la nivel de ...
  • Şova, Tatiana; Rusov, Veronica; Trinca, Lilia; Chira, Oxana; Beţivu, Aurelia; Foca, Eugenia; Jacota-Dragan, Olga (USARB, 2022)
    Scopul îndrumarului este de a face educaţia interculturală mai relevantă pentru viitorii profesori. Materialele propuse în îndrumar contribuie la lărgirea perspectivelor interculturale pentru a face faţă cerinţelor diferitor ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account