Репозиторий Dspace

Various approaches to EFL lesson design at university level [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Varzari, Elena
dc.contributor.author Ceh, Oxana
dc.date.accessioned 2016-02-11T14:34:10Z
dc.date.available 2016-02-11T14:34:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Varzari, Elena. Various approaches to EFL lesson design at university level / Elena Varzari, Oxana Ceh // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 5-a : Materialele Colloquia Professorum din 10 octombrie 2014. - Bălţi. - 2015. - P. 51-56. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1440
dc.description.abstract Predarea unei limbi străine este o muncă grea şi asiduă. Înainte de a intra la oră un profesor de limbă străină trebuie să ia în considerare numeroase aspecte ce ţin de predarea unei limbi străine, inclusiv de planificare. Pregătirea pentru lecţie şi planificarea lecţiei, aspecte esenţiale ale procesului de predare a limbilor străine, sunt destul de greu de a învăţa, ele îmbunătăţindu-se odată cu experienţa obţinută. Mai mult decât atât, ele nu sunt aspecte izolate de predare, ci sunt o parte importantă a unui proces ciclic global care implică pedagogia, curriculumul, învăţarea şi evaluarea. Prin urmare, o lecţie bună poate fi asigurată numai printr-o procedură bine gândită. Prezentul articol se axează pe aspectul proiectării unei lecţii de limba engleză ca limbă străină ( EFL) la nivel universitar. Autorii s-au întrebat dacă ar trebui să existe o abordare diferită a planificării EFL în universităţi faţă de modelul utilizat în şcoli şi licee. Vom oferi date din propria noastră experiență, precum şi date ce reies din înţelegerea acestei probleme de către colegii noştri universitari. ro
dc.language.iso en
dc.publisher USARB
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject lecţie EFL – engleza ca limbă străină ro
dc.subject planificare la nivel universitar ro
dc.subject structura lecţiei ro
dc.subject etapele lecţiei ro
dc.subject evocare ro
dc.subject realizarea sensului ro
dc.subject reflective ro
dc.title Various approaches to EFL lesson design at university level [Articol] en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional