Репозиторий Dspace

Posibilitatea implementării învăţării la distanţă în instituţiile superioare de învăţământ: avantaje, riscuri, posibilităţi [Articol]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Vovnenciuc, Olga ro
dc.date.accessioned 2015-12-01T15:02:19Z
dc.date.available 2015-12-01T15:02:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Vovnenciuc, Olga. Posibilitatea implementării învăţării la distanţă în instituţiile superioare de învăţământ: avantaje, riscuri, posibilităţi / Olga Vovnenciuc // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 4-a : Materialele Colloquia Professorum din 18 oct. 2013. - Bălţi. - 2014. – P. 242-246. ro
dc.identifier.uri http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1303
dc.description.abstract The present article deals with the topics of distance learning. There are presented advantages, disadvantages and opportunities for implementing distance learning in higher education. Distance learning is an accessible form of learning to ensure lifelong learning. en
dc.language.iso ro ro
dc.publisher USARB ro
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.subject distance learning en
dc.subject blended learning en
dc.subject e-learning en
dc.subject m-learning en
dc.subject higher education en
dc.title Posibilitatea implementării învăţării la distanţă în instituţiile superioare de învăţământ: avantaje, riscuri, posibilităţi [Articol] ro
dc.type Article en


Файлы в этом документе

The following license files are associated with this item:

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional