Репозиторий Dspace

Просмотр по автору "Varzari, Elena"

Просмотр по автору "Varzari, Elena"

Отсортировать по:Порядку:Результатам:

  • Varzari, Elena (USARB, 2019)
    Modern syntax researches the structure of sentences in general, mainly paying attention to their complex character. The syntactic structure of the sentence is determined by the grammatical properties of its lexemes, first ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2020)
    Articolul vizează problema corelaţiei a două concepte fundamentale ale lingvisticii moderne – actul de vorbire (AV) şi genul de vorbire (GV). Cu bună dreptate, întâietatea îi aparţine remarcabilului om de ştiinţă, marelui ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2014)
    This collection of lectures in EFL Methodology is intended for students – future teachers of English as a foreign language. In order to become good teachers our students should master a number of specific skills; they ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2019)
    In linguistics, valency can be defined as the number and type of combinations that the syntactic elements of a sentence can form with one other., i.e. the capability of the verb to take a definite amount and type of ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2023)
    Prezentul articol este rezultatul experienţei acumulate în timpul predării limbii engleze ca limbă străină şi a limbajului specializat englez în cadrul cursului „Mass media” studenţilor anului trei. Ne vom concentra asupra ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2023)
    Being regarded as a highly specific means enabling the acquisition of the receptive skills, subtitling is gaining acceptance among educators and learners. Accordingly, teachers consider that it plays a significant role in ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2016)
    Didactica limbii engleze este un domeniu dinamic, ce înregistrează apariţia numeroaselor abordări, metode ale procesului de predare. Cunoaşterea acestor inovaţii este o necesitate a timpului, care ga-rantează un proces ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2006)
    The goal of this paper is to explore the notion of teaching with respect to pragmatics, the role that pragmatics research plays or should play in bringing pragmatics into the language classroom. The paper also studies the ...
  • Varzari, Elena; Ceh, Oxana (USARB, 2016)
    Проблема использования перевода как одного из способов обучения иностранному языку всегда оставалась в центре внимания лингвистов и методистов, обосновывающих эффективность и рациональность его продуманного и своевременного ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2006)
    Chat is an unexploited tool for language learning and teacher development. Teachers should especially consider the collaborative construction of knowledge that can take place through chat. Social constructivism emphasizes ...
  • Varzari, Elena; Stanţieru, Oxana; Alexanchin, Lidia (USARB, 2011)
    Gramatica este considerată unul dintre cele mai dificile aspecte în procesul studierii unei limbi străine. Cu toate acestea, gramatica trebuie percepută ca un mijloc de însuşire temeinică a limbii străine, şi nu ca un scop ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2011)
    Communicative skills in oral and written legal English should be developed through a range of language activities (e.g. acquiring specialized vocabulary) in combination with key legal skills training including: advocacy, ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2022)
    Scopul acestui articol este de a investiga modul în care abordarea învăţării bazate pe fenomene poate fi aplicată în predarea actului de vorbire “laudă”. Fiind centrată pe student, învăţarea bazată pe fenomene este un stil ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2020)
    Articolul dat se axează pe descrierea competențelor lingvistice și pragmatice. Sunt prezentate unele definiții al actului de vorbire, de asemenea sunt abordate criteriile de clasificare. Sunt propuse trei activități practice, ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2018)
    Traducerea termenilor specializați prezintă, adeseori, o adevărată provocare care reiese din dificultatea de a găsi echivalentul potrivit din variantele posibile de traducere. Prezentul articol analizează fenomenul lingvistic ...
  • Varzari, Elena (USARB, 2022)
    The training of a competent specialist in any domain is a challenging, long-term process that requires the creation of appropriate conditions for self-acquisition of knowledge and development of professionally significant ...
  • Varzari, Elena; Ceh, Oxana (USARB, 2015)
    Predarea unei limbi străine este o muncă grea şi asiduă. Înainte de a intra la oră un profesor de limbă străină trebuie să ia în considerare numeroase aspecte ce ţin de predarea unei limbi străine, inclusiv de planificare. ...