Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBranaşco, Natalia-
dc.date.accessioned2014-03-06T09:10:50Z-
dc.date.available2014-03-06T09:10:50Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationBranaşco, Natalia. Activitate publicitară : Notiţe de curs / N. Branaşco ; Univ. de Stat "Alecu Russo", Fac. Economie, Catedra Economie şi Management. - Bălţi, 2006-2007. - 39 p.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/772-
dc.description.abstractLucrarea relatează despre rolul publicităţii şi al reclamei în condiţiile economiei de piaţă şi care sînt motivaţiile tehnice, psihologice şi sociologice ale publicităţii.ro
dc.language.isoro-
dc.publisherUSARB-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectactivitate publicitarăro
dc.subjectpublicitatero
dc.subjectreclamaro
dc.titleActivitate publicitară : Notiţe de cursro
dc.typeBooken
Appears in Collections:Publicaţii didactice şi metodice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
activit_publicit.pdf125,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons