Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBaghici, Nicoletaro
dc.contributor.authorCeh, Oxanaro
dc.date.accessioned2024-06-27T06:28:02Z-
dc.date.available2024-06-27T06:28:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationBaghici, Nicoleta. Challenges of Teaching EFL to Part-Time Students in Moldova / Nicoleta Baghici, Oxana Ceh // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, ediţia a 10-a, 8 decembrie 2023. – Bălţi : [S. n.], 2024. – P. 141-146. – ISBN 978-9975-50-323-5.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6547-
dc.description.abstractÎn ultimii ani, instituţiile de învăţământ superior din Moldova au experimentat o creş-tere semnificativă a numărului de studenţi în diverse programe de studiu în regim redus determinată de motive socio-economice variate şi anumite caracteristici proprii acestor programe. În general, cur-surile cu frecvenţă redusă, definite ca o formă flexibilă, eficientă, deschisă şi democratică de educaţie profesională continuă, îşi propun nu doar furnizarea de cunoştinţe profesionale şi competenţe cores-punzătoare, ci şi sporirea activităţii cognitive, creşterea personală, realizările în învăţare şi indepen-denţa în diverse activităţi academice. Deoarece cunoaşterea unei limbi străine este recunoscută ca o competenţă fundamentală pentru a rezista concurenţei în piaţa contemporană a muncii şi pentru a accesa cele mai inovatoare informaţii disponibile, cursurile de limba engleză I şi II au devenit compo-nente integrale ale tuturor planurilor de studii universitare destinate studenţilor cu normă parţială în programele de licenţă. Cu toate acestea, trebuie menţionat că, în prezent, bazele teoretice şi metodo-logice pentru predarea limbii engleze studenţilor cu normă parţială nu sunt suficient de dezvoltate şi se bazează în mod tradiţional pe strategii şi tehnici pedagogice comune, fără a recunoaşte numeroasele provocări impuse de programele universitare cu normă parţială. Astfel, profesorul de limbă engleză se confruntă permanent cu diverse provocări ale acestor programe, luând în considerare în mod constant diferenţele de percepţie a materialului şi competenţelor de către studenţii adulţi, non-uniformitatea vârstei studenţilor, precum şi particularităţile motivaţiei intrinseci şi angajamentului extrinsec.ro
dc.language.isoenen
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectchallengesen
dc.subjectteaching EFLen
dc.subjectpart-time studentsen
dc.subjecteducational processen
dc.subjectcontingent diversityen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectworkable solutionsen
dc.titleChallenges of Teaching EFL to Part-Time Students in Moldova [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
baghici_ceh_challenges.pdf338,73 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons