Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6529
Title: Dialogul reflexiv – condiţie de implementare a învăţării centrate pe student [Articol]
Authors: Rusov, Veronica
Keywords: dialog reflexiv
învăţare centrată pe student
reflective dialogue
student-centered learning
Issue Date: 2024
Publisher: USARB
Citation: Rusov, Veronica. Dialogul reflexiv – condiţie de implementare a învăţării centrate pe student / Veronica Rusov // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Materialele Conferinţei Ştiinţifice internaţionale, ediţia a 10-a, 8 decembrie 2023. – Bălţi : [S. n.], 2024. – P. 200-209. – ISBN 978-9975-50-323-5.
Abstract: În articol este accentuat impactul semnificativ al dialogului reflexiv în procesul de dezvoltare personală şi profesională a studenţilor, care constă în oportunitatea de a se cunoaşte mai bine, de a-şi explora propriile gânduri, emoţii, valori şi atitudini în legătură cu învăţarea şi dezvoltarea personală, de a înţelege mai profund propriilor competenţe, interese şi nevoi, precum şi a modului în care acestea pot influenţa procesul de învăţare. Autorul oferă exemple de întrebări specifice dialogului reflexiv, care s-au dovedit a fi utile în încurajarea studentului să-şi asume responsabilitatea pentru propria învăţare şi dezvoltare, să reflecteze asupra propriilor experienţe, progrese şi provocări pentru a deveni conştient de importanţa implicării active şi a angajamentului personal în procesul de învăţare. The article emphasizes the significant impact of reflective dialogue on the personal and professional development of students, which consists of the opportunity to know oneself better, to explore one's own thoughts, emotions, values, and attitudes towards learning and personal growth, to gain a deeper understanding of one's own competencies, interests, and needs, as well as how they can influence the learning process. The author provides examples of specific questions in reflective dialogue that have proven to be useful in encouraging students to take responsibility for their own learning and development, to reflect on their experiences, progress, and challenges in order to become aware of the importance of active engagement and personal commitment in the learning process.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6529
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rusov_dialog.pdf371,76 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons