Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRăciula, Ludmilaro
dc.date.accessioned2024-04-30T07:19:42Z-
dc.date.available2024-04-30T07:19:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationRăciula, Ludmila. Developing intercultural competence in an efl class / Ludmila Răciula // Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii. Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, Ediţia a VII-a, din 07 decembrie 2023. – Bălţi : [S. n.], 2024. – P. 333-339. – ISBN 978-9975-50-321-1.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6498-
dc.description.abstractArticolul abordează problema dezvoltării competenţei interculturale la lecţiile de limba engleză şi subliniază importanţa acesteia în societatea modernă globalizată. Pentru o mai bună înţelegere a conceptului cheie, în articol se prezintă o privire de ansamblu asupra definiţiilor „culturii”, se defineşte termenul „competenţă interculturală” şi se enumeră componentele acestuia. Avem convingerea că elementele culturale, fiind incorporate într-un curriculum bine structurat, pot fi implementate sistematic pe parcursul diferitelor etape de învăţare a limbii. Cunoaştereaunei limbi nu presupune doar stăpânirea vocabularului, a gramaticii şi a regulilor de ortografie. Cele mai reuşite lecţii de limbă engleză oferă cursanţilor oportunitatea de a învăţa atât cultura, cât şi limba ţării anglofone.ro
dc.language.isoenen
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectculturăro
dc.subjectcomponente culturale produsero
dc.subjectcompetenţă interculturalăro
dc.subjectcunoştinţero
dc.titleDeveloping intercultural competence in an efl class [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
raciula_developing.pdf404,9 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons