Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6487
Title: Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen [Articol]
Authors: Chira, Oxana
Keywords: formarea profesorilor
multilingvism
incluziune
interdisciplinaritate
Issue Date: 2024
Publisher: USARB
Citation: Chira, Oxana. Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen / Oxana Chira // Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii. Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, Ediţia a VII-a, din 07 decembrie 2023. – Bălţi : [S. n.], 2024. – P. 329-333. – ISBN 978-9975-50-321-1.
Abstract: Această contribuţie oferă o imagine de ansambl asupra diferitelor părţi interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii şi multilingvismului, contribuind la o mai bună înţelegere şi implementare a acestor probleme în instituţiile de învăţământ şi societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială şi justiţie, încurajând o societate diversă şi incluzivă, în care toţi indivizii sunt trataţi în mod egal şi respectaţi.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6487
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chira_inclusion.pdf329,05 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons