Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6403
Title: Общение без стресса для ребёнка в ситуации преодоления сопротивления воспитанию [Articol]
Authors: Зорило, Лариса
Keywords: comunicare fără stres
rezistenţă la educaţie
şcoala contemporană
personalitatea copilului
interacţiune părinte – copil
Issue Date: 2014
Publisher: USARB
Citation: Зорило, Лариса. Общение без стресса для ребёнка в ситуации преодоления сопротивления воспитанию / Лариса Зорило // Stil modern de viaţă: între sănătate şi stres : Materialele Conferinţe Ştiinţifice Internaţionale „Fortificarea sănătăţii angajatorilor prin suprimarea stresului organizaţional”. – Bălţi, 2014. – P. 68-72. – ISBN 978-9975-4487-6-5.
Abstract: This article discusses the problem of communication without the stress for the child during the overcoming the resistance to education. The author studies the solution of this problem through the prism of the contemporary school contradictions. There are discussed the methods of communication with children presenting them the requirements and prohibitions. It is paid particular attention to communication centered on the child and oriented on the friendly, confidence relations in the child-parent interaction. Articolul este consacrat problemei comunicării fără stres a copilului în situaţie de rezistenţă la educaţie. Autorul abordează rezolvarea acestei probleme prin prisma contrariilor, caracteristice pentru şcoala contemporană. De asemenea sunt elucidate metodele de comunicare cu copilul în situaţia înaintării cerinţelor şi a interzicerilor. O mare atenţie este acordată comunicării centrate pe personalitatea copilului, orientată la stabilirea relaţiilor bazate pe respect şi încredere în interacţiunea părinte - copil.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6403
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorilo_Obscenie.pdf419,11 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons