Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6309
Title: Educaţia artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective : Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ediţia a 2-a
Authors: Bularga, Tatiana
Cosumov, Marina
Keywords: conferinţe ştiinţifice
cercetări ştiinţifice
educaţia artistică
învăţământul contemporan
Issue Date: 2023
Publisher: USARB
Citation: „Educaţia artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifico-practică internaţională (2 ; 2023 ; Bălţi). Educaţia artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective = Сontemporary artistic education: achievements, challenges, perspectives : Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ediţia a 2-a / coordinators: Tatiana Bularga, Marina Cosumov-Ţurcanu ; colegiu de redacţie: Ion Gagim [et al.]. – Bălţi : [S. n.], 2023. – 181 p. : il. în parte color, n. muz. – Cerinţe de sistem: PDF Reader. Antetit.: Univ. de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, Catedra de Arte şi Educaţie Artistică, Laborator Ştiinţific Filosofia şi Psihopedagogia Artei, Laborator Cercetări Interdisciplinare în Domeniile Artelor. – Texte : lb. rom., engl., rusă. – Rez.: lb. engl. – Referinţe bibliogr. la sfârşitul art. – ISBN 978-9975-50-308-2 (PDF).
Abstract: Lucrarea include materialele ştiinţifice prezentate la Conferinţa ştiinţifico-practică Internaţională „Educaţia artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective”. Comunicările ştiinţifice prezentate în volum sunt utile atât specialiştilor din domeniile: artă, educaţie, asistenţă socială, cât şi publicului larg interesat de problemele educaţiei artistice la etapa contemporană.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6309
ISBN: 978-9975-50-308-2
Appears in Collections:Conferinţe. Colocvii

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bularga_Conf_Educatia_art_2023.pdf3,52 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons