Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBriceag, Silviaro
dc.date.accessioned2023-12-11T14:04:29Z-
dc.date.available2023-12-11T14:04:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationBriceag, Silvia. Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie / Silvia Briceag // Probleme şi soluţii actuale ale parteneriatului familie-comunitate în contextul fenomenului rezistenţei la educaţie : Materialele conf. şt.-practice organizată în cadrul proiectului instituţional „Cercetarea fenomenului rezistenţei la educaţie sub aspect socio-psiho-pedagogic în şcoala primară rurală”. – Bălţi, 2013. – P. 54-58. – ISBN 978-9975-4252-8-5.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6306-
dc.description.abstractSindromul psihologic e provocat de emoţii prelungite cauzate în primul rînd de frustrări, situaţii conflictuale, anxietate. Există stres de suprasolicitare, dar şi stres de subsolicitare. Reţineţi că un stres moderat antrenează şi stimulează vitalitatea organismului.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectjocuri psihologicero
dc.subjectcopiiro
dc.subjectrezistenţă la educaţiero
dc.subjectstresro
dc.subjectemoţiiro
dc.subjectsituaţii conflictualero
dc.titleConotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Briciag_Conotatiile.pdf427,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons