Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6306
Title: Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie [Articol]
Authors: Briceag, Silvia
Keywords: jocuri psihologice
copii
rezistenţă la educaţie
stres
emoţii
situaţii conflictuale
Issue Date: 2013
Publisher: USARB
Citation: Briceag, Silvia. Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie / Silvia Briceag // Probleme şi soluţii actuale ale parteneriatului familie-comunitate în contextul fenomenului rezistenţei la educaţie : Materialele conf. şt.-practice organizată în cadrul proiectului instituţional „Cercetarea fenomenului rezistenţei la educaţie sub aspect socio-psiho-pedagogic în şcoala primară rurală”. – Bălţi, 2013. – P. 54-58. – ISBN 978-9975-4252-8-5.
Abstract: Sindromul psihologic e provocat de emoţii prelungite cauzate în primul rînd de frustrări, situaţii conflictuale, anxietate. Există stres de suprasolicitare, dar şi stres de subsolicitare. Reţineţi că un stres moderat antrenează şi stimulează vitalitatea organismului.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6306
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Briciag_Conotatiile.pdf427,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons