Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6306
Title: | Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie [Articol] |
Authors: | Briceag, Silvia |
Keywords: | jocuri psihologice copii rezistenţă la educaţie stres emoţii situaţii conflictuale |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Briceag, Silvia. Conotaţiile stresogene ale rezistenţei la educaţie / Silvia Briceag // Probleme şi soluţii actuale ale parteneriatului familie-comunitate în contextul fenomenului rezistenţei la educaţie : Materialele conf. şt.-practice organizată în cadrul proiectului instituţional „Cercetarea fenomenului rezistenţei la educaţie sub aspect socio-psiho-pedagogic în şcoala primară rurală”. – Bălţi, 2013. – P. 54-58. – ISBN 978-9975-4252-8-5. |
Abstract: | Sindromul psihologic e provocat de emoţii prelungite cauzate în primul rînd de frustrări, situaţii conflictuale, anxietate. Există stres de suprasolicitare, dar şi stres de subsolicitare. Reţineţi că un stres moderat antrenează şi stimulează vitalitatea organismului. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6306 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Briciag_Conotatiile.pdf | 427,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License