Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6303
Title: Consilierea psihologică în caz de manifestări ale rezistenţei la educaţie (perspective rogersiene) [Articol]
Authors: Briceag, Silvia
Keywords: educaţie
rezistenţa la educaţie
comportament
consiliere educaţională
consiliere psihologica
Issue Date: 2012
Publisher: USARB
Citation: Briceag, Silvia. Consilierea psihologică în caz de manifestări ale rezistenţei la educaţie (perspective rogersiene) / Silvia Briceag // Rezistenţa educaţiei: delimitări conceptuale si sugestii practice : Materialele conf. şt.-practice organizată în cadrul proiectului instituţional „Cercetarea fenomenului rezistenţei educaţiei în şcoala primară rurală”, 01 noiem. 2012. – Bălţi, 2012. – P. 10-15. – ISBN 978-9975-50-093-7.
Abstract: Rezistenţa în educaţie este fenomenul care de cele mai dese ori provoacă deficite de învăţare, abateri comportamentale, definiţie de relaţionare, acte de delincvenţă. Acest fenomen este unul sesizat atît de familie cît şi de cadrele didactice. Realmente această situaţie necesită implicaţie specializată. În calitate de asistenţă specializată a acestui fenomen poate servi consilierea.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6303
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Briceag_Consiliul.pdf516,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons