Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6302
Title: Particularităţile Bullyng-ului faţă de elevii cu cerinţe educaţionale speciale : Studiu
Authors: Şova, Tatiana
Rusov, Veronica
Keywords: bullying-ul
elevii cu CES
egalitate
discriminare
incluziune socială
drepturile copiilor
Issue Date: 2023
Publisher: USARB
Citation: Particularităţile Bullyng-ului faţă de elevii cu cerinţe educaţionale speciale : Studiu / Alianţa ONG-urilor în domeniul Protecţiei Sociale a Copilului şi Familiei (APSCF) ; Univ. de Stat „Alecu Russo” din Bălţi ; echipa de cercetare: Tatiana Şova, Veronica Rusov. – Balţi : [S.n.], 2023 (CEUUS). – 101 p. : tab., grafice. – Cerinţe de sistem: PDF Reader. – Bibliogr.: p. 80-84 (81 tit.). – Editat cu suportul financiar al Liechtenstein Development Service (LED). – ISBN 978-9975-50-313-6 (PDF).
Abstract: Studiul „Particularităţile bullying-lui faţă de elevii cu cerinţe educaţionale speciale” a fost realizat cu scopul de a contribui la crearea unui mediu educaţional mai sigur şi protector pentru elevi, fără bullying şi cyberbullying” implementat de Asociaţia Alianţa ONG-urilor active în domeniul Protecţiei Sociale a Copilului şi Familiei (APSCF) din Republica Moldova. Cercetarea realizată contribuie la înţelegerea profundă a fenomenului de bullying prin furnizarea de date şi analize privind tipurile, frecvenţa, locurile în care are loc, consecinţele, rolurile specifice situaţiei de bullying faţă de elevii cu CES. Constatările şi recomandările formulate sunt esenţiale pentru crearea unui mediu şcolar sigur şi favorabil dezvoltării pentru toţi elevii.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6302
ISSN: 978-9975-50-313-6
Appears in Collections:Publicaţii didactice şi metodice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sova_Rusov_Studiu_Bullying.pdf2,69 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons