Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6056
Title: | Formarea profesională continuă a bibliotecarilor BŞ USARB în condiţii de criză pandemică [Articol] |
Other Titles: | Continuing professional training of SL USARB librarians in conditions of pandemic crisis [Articol] |
Authors: | Hăbăşescu, Angela Dascal, Olga |
Keywords: | formare profesională continuă criză pandemică activităţi de formare online continuing professional development training pandemic crisis online training activities |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | BŞ USARB |
Citation: | Hăbăşescu, Angela. Formarea profesională continuă a bibliotecarilor BŞ USARB în condiţii de criză pandemică = Continuing professional training of SL USARB librarians in conditions of pandemic crisis / Angela Hăbăşescu, Olga Dascal // Tradiţie şi noi paradigme de cercetare în biblioteconomie : Conferinţa ştiinţifico-practică, Ediţia a 1-a, 23 aprilie 2021. – Bălţi : [S. n.], 2023. – P. 60-67. – ISBN 978-9975-50-299-3. |
Abstract: | În acest articol este evidenţiat rolul formării profesionale în activitatea bibliotecarilor BŞ USARB. Sunt descrise acţiunile de formarea profesională continuă a bibliotecarilor BŞ USARB în perioada de criză pandemică şi este evaluat aportul lor în perfecţionarea activităţii profesionale. This article highlights the role of continuing professional development training in the University Library, the actions of librarians during the pandemic crisis and the evaluation of their contribution on professional development. This article highlights the role of continuing professional development training in the University Library, the actions of librarians during the pandemic crisis and the evaluation of their contribution on professional development. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/6056 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Habasescu_A_formare.pdf | 500,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License