Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRusov, Veronicaro
dc.date.accessioned2023-03-10T11:21:10Z-
dc.date.available2023-03-10T11:21:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationRusov, Veronica. Bariere în reflecţia studentului asupra învăţării = Barriers in the student's reflection on learning / Veronica Rusov // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare : Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, ediţia a 4-a, 27-28 octombrie 2022. – Bălţi : [S. n.], 2023. – P. 354-361. – ISBN 978-9975-161-32-9.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5984-
dc.description.abstractÎn învăţământul superior, reflecţia este fost văzută ca o condiţie prealabilă pentru predarea de calitate, dar rămâne a fi o metodă explorată secvenţial. Există puţine cercetări empirice cu privire la factorii care determină reflexivitatea studenţilor în condiţiile formării profesionale iniţiale. Acest articol se concentrează pe cele mai recente strategii de stimulare a gândirii reflexive la studenţi, punctând beneficiile. Sunt puse în lumină provocările practice şi obstacolele întâlnite de studenţii în procesul de dezvoltare a abilităţilor de a reflecta constructiv asupra propriei învăţări.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectreflecţie asupra învăţăriiro
dc.subjectpredare reflexivăro
dc.subjectînvăţare reflexivăro
dc.subjectreflection on learningen
dc.subjectreflective teachingen
dc.subjectreflective learningen
dc.titleBariere în reflecţia studentului asupra învăţării [Articol]ro
dc.title.alternativeBarriers in the student's reflection on learningen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusov_Bariere.pdf749,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons