Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5984
Title: Bariere în reflecţia studentului asupra învăţării [Articol]
Other Titles: Barriers in the student's reflection on learning
Authors: Rusov, Veronica
Keywords: reflecţie asupra învăţării
predare reflexivă
învăţare reflexivă
reflection on learning
reflective teaching
reflective learning
Issue Date: 2023
Publisher: USARB
Citation: Rusov, Veronica. Bariere în reflecţia studentului asupra învăţării = Barriers in the student's reflection on learning / Veronica Rusov // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare : Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, ediţia a 4-a, 27-28 octombrie 2022. – Bălţi : [S. n.], 2023. – P. 354-361. – ISBN 978-9975-161-32-9.
Abstract: În învăţământul superior, reflecţia este fost văzută ca o condiţie prealabilă pentru predarea de calitate, dar rămâne a fi o metodă explorată secvenţial. Există puţine cercetări empirice cu privire la factorii care determină reflexivitatea studenţilor în condiţiile formării profesionale iniţiale. Acest articol se concentrează pe cele mai recente strategii de stimulare a gândirii reflexive la studenţi, punctând beneficiile. Sunt puse în lumină provocările practice şi obstacolele întâlnite de studenţii în procesul de dezvoltare a abilităţilor de a reflecta constructiv asupra propriei învăţări.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5984
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusov_Bariere.pdf749,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons