Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDzechiş, Svetlanaro
dc.date.accessioned2023-02-08T08:42:23Z-
dc.date.available2023-02-08T08:42:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationDzechis, Svetlana. Digitale Werkzeuge im Remdsprachenunterricht / Svetlana Dzechis // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Conferinţa ştiinţifică, Ediţia a 8-a, 09 decembrie 2021. – Bălţi : [S. n.], 2022 (Tipografia din Bălţi). – P. 104-113. – ISBN 978-9975-161-21-3.de
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5928-
dc.description.abstractÎntr-o lume în care utilizarea tehnologiilor IT şi Comunicaţii este o caracteristică fundamentală, acestea vor reprezenta elementul central în educaţie, care implică schimbări în politicile educaţionale, atât în stabilirea ţintelor, cât şi în elaborarea strategiilor, asigurarea resurselor şi a specialiştilor în formare. Articol de faţă îşi propune să demonstreze necesitatea utilizării tehnologiilor IT prin introducerea softurilor educaţionale în procesul de studii. În acest articol, o selecţie din 3 instrumente digitale (aplicaţii de învăţare, padlet, nori de cuvinte) sunt prezentate în practică şi sunt oferite criteriile de selecţie pentru lecţiile de limba germană. Noi prezentăm şi analizăm, de asemenea, posibilele utilizări ale media digitale la lecţiile de limba dermană care se bazează pe anumite caracteristici constructiviste.ro
dc.language.isodede
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectplatforme digitalero
dc.subjectlimba germanăro
dc.subjectsoft educaţionalro
dc.subjectappsro
dc.subjectproces instructiv-educativro
dc.titleDigitale Werkzeuge im Remdsprachenunterricht [Articol]de
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzechis_Digitale.pdf396,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons