Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCălăraş, Angelaro
dc.date.accessioned2023-02-08T08:35:49Z-
dc.date.available2023-02-08T08:35:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationCălăraş, Angela. Teaching passive constructions to gymnasium pupils / Angela Călăraş // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Conferinţa ştiinţifică, Ediţia a 8-a, 09 decembrie 2021. – Bălţi : [S. n.], 2022 (Tipografia din Bălţi). – P. 97-104. – ISBN 978-9975-161-21-3.en
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5927-
dc.description.abstractArticolul este un studiu în baza mai multor opinii a unor savanţi notorii referitor la diateza pasivă, principiile şi caracteristicile formării şi aplicării acesteia. Cercetarea prezintă numeroasele cazuri de utilizare a construcţiilor passive în limba engleză, timpurile gramaticale utilizate şi schimbările ce ţin de topica propozitiilor. Articolul scoate în evidentă difficultăţile cu care se confruntă profesorii şi elevii în procesul de predare / învăţare (asimilare) a diatezei passive şi modalităti effective de predare pentru facilitarea şi consolidarea acestei teme gramaticale la orelele de limbă engleză în ciclul gimnazial.ro
dc.language.isoenen
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectthe passive voiceen
dc.subjectpassive constructionsen
dc.subjecta complex grammatical issueen
dc.subjectimportant characteristicsen
dc.subjectvariations in word orderen
dc.subjecta two-member oppositionen
dc.subjectsyntactical relationsen
dc.titleTeaching passive constructions to gymnasium pupils [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Calaras_Teachig.pdf366,61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons