Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5920
Title: „Werbespotspezifische” Übungen im Handlungsorientierten Daf-unterricht [Articol]
Authors: Kononova, Tatiana
Keywords: Reclame TV
lecţii de limbi străine orientate spre acţiune
componente ale reclamei
utilizări ale reclamelor
criterii de selecţie pentru reclame
TV commercials
action-oriented foreign language lessons
components of the commercial
selection criteria for the commercials
uses of the commercials
Issue Date: 2022
Publisher: USARB
Citation: Kononova, Tatiana. „Werbespotspezifische” Übungen im Handlungsorientierten Daf-unterricht / Tatiana Kononova // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Conferinţa ştiinţifică, Ediţia a 8-a, 09 decembrie 2021. – Bălţi : [S. n.], 2022 (Tipografia din Bălţi). – P. 48-56. – ISBN 978-9975-161-21-3.
Abstract: Acest articol explores posibile utilizări ale reclamelor de televiziune în lecţiile de germană ca limbă străină orientate spre acţiune, care se bazează pe interacţiunea elementelor imagine, text/limbă, muzică şi culoare şi pot fi realizate în trei faze: înainte de vizionare (acordare şi relief preliminar), în timpul vizionării (prezentarea reclamei) şi după vizionare (orientare către acţiune şi discuţie în clasă). În plus, potenţialul didactic al reclamelor este derivat din criteriile de selecţie ale acestora, care pot fi împărţite şi clasificate în trei aspecte: aspectul didactic general, aspectul informaţional şi aspectul intercultural. This article explorează possible uses of television commercials in action-oriented German as a foreign language lessons, which are based on the interaction of the elements image, text/language, music and color and can be carried out in three phases: before viewing (attunement and preliminary relief), during viewing (presentation of the commercial) and after seeing (action orientation and class discussion). Furthermore, the didactic potential of the commercials is derived from their selection criteria, which can be divided and classified under three aspects: the general didactic aspect, the information aspect and the intercultural aspect.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5920
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kononova_Werbespotspezitische.pdf484,79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons