Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5913
Title: Developing learner autonomy in an efl classroom [Articol]
Authors: Răciula, Ludmila
Keywords: autonomia studentului
învăţare auto dirijată
învăţarea pe parcursul vieţii
responsabilitate
competenţă
curriculum
Issue Date: 2022
Publisher: USARB
Citation: Răciula, Ludmila. Developing learner autonomy in an efl classroom / Ludmila Răciula // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică : Materialele Conf. Şf. cu participare Intern., Ed. a XI-a, 07 oct. 2022. – Bălţi : [s. n.], 2022 (CEU SUA). – Vol. II. – P. 133-137. – ISBN 978-9975-50-298-6.
Abstract: Autoarea acestui articol pune în discuţie problema autonomiei în procesul de învăţare a limbii străine şi rolul acesteia în procesul de însuşire a limbii străine. În articol se examinează un şir de definiţii elaborate de savanţii din domeniul pedagogiei limbilor străine. Autoarea îşi propune să delimiteze între termenii de „autonomie‖ şi „independenţă‖ în procesul predării şi învăţării, precum şi să identifice modalităţi de a utiliza aceste calităţi pentru a eficientiza procesul de studiere a unei limbi străine. Scopul principal al acestui studiu este de a identifica modalităţi de a integra autonomia elevului în procesul de predare/ învăţare a limbii străine, ţinând cont de cerinţele curriculumului naţional al Republicii Moldova. Adiţional, în articol găsim recomandări atât pentru profesori cât şi pentru elevi cu privire la dezvoltarea abilităţilor de învăţare autonomă pentru a preda şi/ sau însuşi o limbă străină.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5913
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raciula_L_developing.pdf594,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons