Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPomelnicova, Anaro
dc.date.accessioned2023-01-25T07:45:41Z-
dc.date.available2023-01-25T07:45:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPomelnicova, Ana. Über Phonetische Probleme im Daf-unterricht / Ana Pomelnicova // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Conferinţa ştiinţifică, Ediţia a 8-a, 09 decembrie 2021. – Bălţi : [S. n.], 2022 (Tipografia din Bălţi). – P. 21-30. – ISBN 978-9975-161-21-3.de
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5910-
dc.description.abstractThe article deals with the formation of phonetic skills in the initial phase of German lessons, analyzes the features of the phonetic system of the German language in comparison with the pronunciation system of the mother tongue, gives an overview of typical learning difficulties of German learners in beginner lessons. Articolul tratează formarea abilităţilor fonetice în faza iniţială a lecţiilor de germană, analizează trăsăturile sistemului fonetic al limbii germane în comparaţie cu sistemul de pronunţie al limbii materne, oferă o imagine de ansamblu asupra dificultăţilor tipice de învăţare ale cursanţilor germani în lecţii pentru începători.en
dc.language.isodede
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectphonetic skillsen
dc.subjectGerman lessonsen
dc.subjectphonological phonetic competenceen
dc.subjectacquisition processen
dc.subjectdifficultiesen
dc.subjectaptitudini foneticeen
dc.subjectlectii de germanăro
dc.subjectcompetenţă fonetica-fonologicăro
dc.subjectproces de însuşirero
dc.subjectdificultăţiro
dc.titleÜber Phonetische Probleme im Daf-unterricht [Articol]de
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pomelnicova_Uber.pdf383,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons