Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСузанская, Татьяна-
dc.date.accessioned2023-01-18T13:09:56Z-
dc.date.available2023-01-18T13:09:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСузанская, Татьяна. Дидактические стратегии изучения повести Александра Грина «Алые Паруса» (К 100-летию со дня выхода феерии) / Татьяна Сузанская // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică : Materialele Conf. Şf. cu participare Intern., Ed. a XI-a, 07 oct. 2022. – Bălţi : [s. n.], 2022 (CEU SUA). – Vol. I. – P. 45-50. – ISBN 978-9975-50-296-2.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5885-
dc.description.abstractArticolul propune diverse metode şi tehnici de analiză a povestirii „Scarlet Sails” a lui Alexander Grin. Impulsul pentru studiul său poate fi dat de cuvintele scriitorului Iuri Olesha, care a subliniat trăsături ale operei ui Grin precum poezia, ficţiunea excepţională şi credinţa în posibilităţile umane. Profesorul ar trebui să acorde o atenţie deosebită istorie creării operei, sistemului său de imagine şi teoriei imaginii artistice, poeticii romantismului, genului de extravaganţă. Principalele tehnici ale studiului sunt: conferinţa de lectură, prezentarea de diapozitive, cuvântul profesorului, rapoartele elevilor, com-pararea romanului cu versiunea sa cinematografică.ro
dc.language.isoruru
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmetode şi tehniciro
dc.subjectbasmro
dc.subjectistoria creaţieiro
dc.subjectteoria imaginiiro
dc.subjectromantismro
dc.titleДидактические стратегии изучения повести Александра Грина «Алые Паруса» (К 100-летию со дня выхода феерии) [Articol]ru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suzanscaia_T_didakticeskie_strategii.pdf406,26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons