Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPereteatcu, Mariaro
dc.date.accessioned2022-12-05T10:47:49Z-
dc.date.available2022-12-05T10:47:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationPereteatcu, Maria. Formarea conceptelor matematice la preşcolari : Unitate de curs : Vol.1 / Maria Pereteatcu ; Univ. de Stat „Alecu Russo”, Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, Caredra de Ştiinţe ale Educaţiei. – Bălţi : [s. n.], 2018. – 170 p.: tab. – Bibliogr. la sfîrşitul cap.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5818-
dc.description.abstractSuportul de curs prevede studierea posibilităţilor de dezvoltare a proceselor cognitive şi afectiv motivaţionale în cadrul activitaţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii, şi anume prin activităţile matematice. Prin insuşirea noţiunilor matematice, copilul îşi formează deprinderi de lucru, deprinderi de a rezolva situaţii-problemă în contexte variate, deprinderi care devin utile în activitatea lor practică şi pot influenţa copilul în plan atitudinal şi social. Activitatea matematică favorizează copilului medierea cu lumea ştiinţelor, prin intermediul operaţiilor intelectuale.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpregătirea educatoruluiro
dc.subjectactivităţi instructiv-educativero
dc.subjectactivităţi matematicero
dc.subjectproces cognitivro
dc.subjectmotivaţiero
dc.subjectactivităţi practicero
dc.subjectproiectări didacticero
dc.subjectjocuri didacticero
dc.titleFormarea conceptelor matematice la preşcolari : Unitate de curs : Vol.1ro
dc.typeBooken
Appears in Collections:Publicaţii didactice şi metodice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
peretetcu_formarea.pdf2,5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons