Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5741
Title: Contribuţii ştiinţifico-didactice ale profesorilor şi colaboratorilor USARB 2020-2022 [Resursă electronică] : Expoziţie
Authors: Nagherneac, Anna, alcăt.
Găină, Diana, alcăt.
Keywords: patrimoniu ştiinţific
contribuţii ştiinţifico-didactice
creativitate ştiinţifică
expoziţii online
colecţia Bibliotecii Ştiinţifice a USARB
Issue Date: 2022
Publisher: Biblioteca Ştiinţifică USARB
Citation: Contribuţii ştiinţifico-didactice ale profesorilor şi colaboratorilor USARB 2020-2022 [Resursă electronică] : Expoziţie / Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi ; realizare: Anna Nagherneac, Diana Găină ; editare video: Centrul de Informatizare. – Bălţi, 2022. – 68 slid-uri. – Prezentare PowerPoint.
Abstract: O nouă expoziţie online Contribuţii ştiinţifico-didactice ale profesorilor şi colaboratorilor USARB 2020-2022, sistematizată pe facultăţi, catedre, Biblioteca Ştiinţifică, propune utilizatorilor peste 300 de documente: monografii, manuale, ghiduri, anuare, articole, comunicări ştiinţifice prezentate la întruniri ştiinţifice naţionale şi internaţioanle, având drept autori cadre didactice, bibliotecari şi fiind editate pe parcursul anilor 2020-2022. Este expoziţia care reprezintă creativitatea şi inovarea universitarilor bălţeni, ajutând utilizatorul să utilizeze mai lesne produsul universitarilor bălţeni pentru cercetare, studiu, autoinstruire. Expoziţia contribuie şi la dezvoltarea Arhivei moştenirii ştiinţifice universitare ORA USARB (Arhiva electronică instituţională) în vederea asigurării vizibilităţii patrimoniului universitar bălţean în lume. Expoziţia se prezintă şi ca o sursă de îndemn şi inspiraţie autentică pentru tinerii cercetători ce urmează a se încadra în munca de cercetare ştiinţifică.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5741
Appears in Collections:Multimedia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nagherneac_Gaina_Contributii_st_2020_2022.pdf22,13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons