Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5737
Title: Ghid pentru seminare : la unitatea de curs „Marketing" : pentru studenţii ciclului 1 – studii de licenţă : Forma de învăţământ: cu frecvenţă
Authors: Slutu, Rodica
Keywords: marketing
marketing industrial
marketingul bunurilor de consum
agromarketing
marketingul serviciilor
marketing turistic
marketing în transport
marketing bancar
macromarketing
micromarketing
marketing social
marketing strategic
piaţă potenţială
piaţă planificată
piaţă de mărfuri (servicii)
capacitatea pieţei
cota de piaţă
piaţa produsului
Issue Date: 2022
Publisher: USARB
Citation: Slutu, Rodica. Ghid pentru seminare : la unitatea de curs „Marketing" : pentru studenţii ciclului 1 – studii de licenţă : Forma de învăţământ: cu frecvenţă / Rodica Slutu : Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, Facultatea de Ştiinţe Reale, Economice şi ale Mediului, Catedra de ştiinţe economice. – Bălţi : CEU US, 2022 (Primex-Com). – 32 p. – Referinţe bibliogr. la sfârşitul seminarelor. – ISBN 978-9975-63-535-6.
Abstract: Prezentul ghid este întocmit în conformitate cu planul de studii la specialitatea „Business şi Administrare”, care prevede studierea cursului „ Marketing” de către studenţi ciclului 1 – studii de licenţă, cu frecvenţă.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5737
ISBN: 978-9975-63-535-6
Appears in Collections:Publicaţii didactice şi metodice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slutu_Marketing_frecventa.pdf513,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons